Sunday, June 14, 2009

Award Dari Ukhti Fatimah



Assalamualaikum...

Ape kabar sahabat2 sekalian...dh lame sy x update blog, dan macam biasa akan ade kutukan dan desakan dari sahabat supaya sy meng'update' blog ni...hee...ni la tandanye mereka prihatin...syukran kepada sahabat2 yg prihatin ni....moga persahabatan ini terus terjalin kerana ALLAH taala...

hari ni mg nk cakap pasal SAHABAT je...sy dapat award dari seorg sahabat yg berasal dari kota kinabalu, ukhti Fatimah...terharu sgt kerana perkenalan kami hanya melalui ziarah menziarahi blog antara satu sama lain, syukran ya ukhti...moga persahabatan ini berterusan dan drahmati Allah...

Persahabatan...berbagai cara ia boleh terjalin...lihatlah, antara sy dan sahabat2 di iluvislam...persahabatan kami terjalin melalui menziarahi blog antara satu sama lain...walaupun tidak pernah bersua muka, tapi hati2 kami disatukan kerana kasihnya kepada islam, dan kerana Allah...lihat lah, betapa murninya persahabatan itu...

Award ini bukanlah nilai bagi persahatan itu, cuma ia sebagai tanda dan penghargaan sy buat sahabat2 sekalian....sudikanlah diri sahabat2 menerimanya...maaf, mungkin ia tidak bernilai dan tiada harga kalau dijual..tapi ia sgt bernilai jika kita ikhlas dalam persahabatan ini...

sahabat yg disayangi, sudikanlah meletakkan award ini di blog kalian pula:

ukhti Ilyani
ukhti Hafsah
ukhti Hazirah
ukhti Hamidah
ukhti Mimi
ukhti Nadhirah
ukhti Saidah
kak Asniza
kak Asmaa
kak Ijja
ukhti Nudra
Ukhti Aisya
whitelover
Akhi Lisam
Akhi Aman
Akhi Syawal
Akhi Wann
Akhi Firdaus
akhi Muawwidz
akhi ShahFalah
Semua follower
dan sahabat2 yg slalu menziarahi blog ni...



P/S:maaf x dapat senaraikan semua...sudi2kan la mengambil award ini..sy sgt berbesar hati dan berasa gembira...jazakallahu khairan khasiran..

3 kata-kata semangat:

slaveofALLAH said...

salam,,,nak tumpang tanya k.masyi comel...adakah ukht mimi tue...adalah mimie...nak tanya takut salah malu aje...biar malu kat cnie...huhuhu

azzahra_solehah said...

betul la mimi yg comel....ha, jgn lupe amik award tu...maaf la, x smpt nk link name2 yg disenaraikan tu..hee...jgn malu2 eh...hee

1jja1912 said...

syukran masyitah..akk baru jer tempelkan ia ke blog..moga ukhwah kita kekal selamanya..ameen..

Post a Comment