Saturday, August 15, 2009

Menjadi Isteri Idaman

Assalamualaikum...

Apa kabar teman2 sekalian...moga sentiasa berada dalam keimanan dan ketakwaan kepada Allah...dh lame x update blog...sgt sibuk dgn urusan di kolej, dan assignment yg semakin menimbun...

Alhamdulillah,pd 5 ogos yg lepas telah diadakan satu forum yg bertajuk "menjadi isteri idaman" di kolej Mawar..sy sebagai pengarah program bagi forum tersebut...agak sibuk dgn penyediaan surat, set up tempat, jemputan, dan penceramah...

Alhamdulillah, urusan sy dpermudahkan apabila ade seorg shbt iluvislam yg sudi menolong....Mr.S telah meminta bantu kakaknye utk mencarikn seorg penceramah yg sudah berkahwin dan mempunyai ciri2 muslimah solehah...

Walaupn majlis agak tergesa-gesa dan banyak komen yg kurang enak dari audience, sy masih berpuas hati kerana penceramah yg semuanye bidang terjun memberi input yg berguna...utk maklumat lebih lanjut, boleh la ke blog sahabat sy...klik ye...
mc terjun

p/s: maaf, tulisan ringkas sahaja...banyakyg nk dcerita kn tp x larat nk taip..hehe..insyaAllah, sy akan kepilkn gambar forum kemudian...x sempat nk amik kt kawan lg...

4 kata-kata semangat:

istisyad said...

yes...!!
Kak masyitah da ready utk menjadi isteri idaman.
kui3...

~ aman shah ~ said...

akak masyitah yang tak sabaq nak kawen dah~~~

Wal said...

perlukah disertakan nama encik S yg xde peranan tuh?

menjengkelkan.

masyitahazzahra said...

salam...

to yani: amboi2, sape yg dh ready sbnrnye ni...awk ke akak?? ish3, akak dgr ade org tu nk langkah bendul kn..hak3

to aman: ish, mula la pakcik aman ni nk mengarut...sape yg x sabar nk kawen ni?? pakcik aman kn yg dh x sabar...lalala~~

to wal: eleh, suka ati penulis blog la nk letak ke x mr. S tu...asal wal ni jeles?? hak3

Post a Comment